בניה בטכנולוגיית ICF כל השלבים בסרטון אחד:

העיקרון הוא פשוט – התבניות המבודדות ליציקת קירות בטון של ICF איטליה מציעות יתרונות ייחודיים ואין סופיים (בהשוואה לבניה הקונבנציונלית המסורתית) בבואכם לבנות מבנה.

התבניות מורכבות משני לוחות של פוליסטירן מוקצף (EPS) בעובי של 67 מ”מ המחוברים באמצעות מערכת קורים (רשת פלסטיק) המוגנת בפטנט ועשויה מ-100% חומרים ממוחזרים. תבניות ICF איטליה מוערמות אחת על השנייה, מחוזקות בפלדה וממולאות בבטון,

שיטה אשר משלימה את המעטפת למבנה מסחרי או למגורים בשלב אחד. ניתן להשיג תבניות מבודדות במגוון צורות וגדלים מתאימים לכל סוגי התכנון והבנייה.

בתים ידידותיים לסביבה

התבניות של ICF איטליה מספקות פתרונות אנרגטיים ייחודיים בעלי ערכי U של 0.24, ואשר יכולים להגיע לכדי 0.11*, לחיסכון באנרגיה של למעלה מ-70%* בהשוואה לשיטות בנייה רגילות. הביצועים המתקדמים נובעים מהמסה התרמית היציבה שמספק הבטון. התבניות מגיעות בגדלים המאפשרים ליבת בטון מוצקה של עד 305 מ”מ, המניבה יעילות מרבית בצריכת אנרגיה, חוזק, בטיחות ונוחות

רוצים לדעת עוד על שיטת בניה ICF איטליה?

צרו קשר

construction_icf_itali

טכנולוגית בניה ICF מול שיטות מסורתיות

אנשים שואלים מהם ההבדלים בין בית של ICF איטליה  לבין בית עם שלד של עץ או שיטות בנייה מסורתיות? שיטות בידוד חדשות נהיות נפוצות יותר בענף הבנייה, דבר המאפשר לאדריכלים וקבלנים לתכנן בתים בעלי ביצועים טובים יותר מאשר בתים בעלי שלד של עץ או קירות אבן כפולות.

ל-ICF איטליה מספר יתרונות על פני שיטות בידוד מסורתיות. יש חשיבות גבוהה לבתים בטיחותיים יותר וחסכוניים יותר באנרגיה. המבנה של ICF איטליה צורך פחות אנרגיה, מספק יותר בטיחות וסביבת מגורים או עבודה בריאה יותר מאשר מבנה עם שלד מעץ.

ICF איטליה מציעה בידוד עם עובי תבנית ועובי ליבה משתנה כדי לענות על הצרכים של כל צורת בניין וכל דרישת מבנית: מ-100 מ”מ עד 300 מ”מ בטון. בנוסף לזאת היא מציעה יותר בטיחות באזורים המועדים לשיטפונות, יחד עם ביצועים אנרגטיים שעולים על שיטות בנייה מסורתיות ב-70%, וזאת באמצעות מסה תרמית.

הידעתם? בניה ICF תחסוך לכם מעלויות תחזוקת הבית בעתיד:

1.בהוצאות חשמל על קירור וחימום!

2. תיקון סדקים ועוותי בניה .

רוצים לקבל מחיר למטר ICF על בניהICF איטליה?

שלחו לנו תוכניות ותקבלו הצעת מחיר לבניה מחיר ICF איטליה.

 

חולם על בנית בית במינימום זמן?
תן לנו לחסוך לך ב-30% מזמן בנית השלד

תפסיק לחלום,פשוט שלח לנו פניה ונחזור בהקדם!

השלבים בתהליך הבנייה בשיטת ICF ..

שישה שלבים במוצר אחד
תהליך הבנייה עם ICF איטליה יעיל יותר משיטות בנייה מסורתיות. סדרת תבניות הבטון המבודדות החדשנית שלנו מספקת שישה מוצרים שונים ביחידה אחת, ועל ידי כך מזרזת את תהליך הבנייה. מערכת הקירות של ICF איטליה מבצעת שישה שלבי בנייה עם מוצר אחד:

  1. מערכת תבניות
  2. מבנה הקיר
  3. בידוד
  4. מחסום אוויר
  5. שכבת בקרה באדים
  6. נקודות עגינה פנימיות/חיצוניות

הידעתם? עלויות בניה ICF אינן גבוהות מבניה קונבציונלית!

צרו קשר לפרטים.

construction_icf_itali
construction_icf_itali

תהליך בנייה עם תבניות בטון מבודדות ICF:

תבניות הבטון המבודדות (ICF) של ICF איטליה הינן תבניות מקובעות אשר מציעות מגוון יתרונות בבניית ביתך. תבנית בטון מבודדות מורכבות מלוחות פוליסטירן מוקצף (EPS) בעובי 67 מ”מ, מחוברים יחד באמצעות מערכת רשתות מוגנת בפטנט, עשויות מ-100% חומר ממוחזר. 

התבניות מוערמות זו על זו, מחוזקות באמצעות פלדה וממולאות בבטון. התבניות של ICF איטליה זמינות עבור ליבות בטון בעובי 100, 150, 200, 250 ו–300 מ”מ, וכן במבחר צורות כדי שיוכלו להתאים לכל התוכניות והדרישות של הבניין.

הידעתם? בניה ICF תחסוך לכם 30% מזמן הבניה!

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר למטר  ICF מההקמה עד לדמי מפתח!

 

חולם על בנית בית במינימום זמן?
תן לנו לחסוך לך ב-30% מזמן בנית השלד

תפסיק לחלום,פשוט שלח לנו פניה ונחזור בהקדם!

עמידות בפני סופות ורעידות אדמה

הבית הבא נבנה במוצרינו והוא היחידי בשכונה שלמה שיעמוד שלם  ללא נזק לשלד הבית במידה ותהיה סופה חזקה.

 האם זו לא סיבה מספיק טובה להעדיף את הבנייה במוצרינו?

הידעתם? בניה ICF איטליה מאפשרת סביבת עבודה נקייה!

construction_icf_itali

לסיום צפו בסרטון שלנו..

דילוג לתוכן